KATILIMCI HİZMETLERİ

Kapı Fuarında katılımcı olarak yer alacak sektör firmalarımızı organizasyonumuzda ağırlamaktan ayrıca fuar öncesi ve fuarda ihtiyaç duyabilecekleri her türlü desteği sunmaktan memnuniyet duymaktayız.

Aşağıda verilen bilgiler ışığında fuara hazırlıklarınızı tamamlayabilirsiniz, ayrıca ihtiyaç duyacağınız her türlü destek ve sorularınız için info@demosfuar.com.tr adresi ve +90 212 288 02 06 numaralı telefonumuzdan Demos Fuarcılık ekibimizle iletişim kurabilirsiniz.

GENEL BİLGİLER:
Fuar ile ilgili temel bilgilere KAPI FUARI Hakkında bölümünden ulaşabilirsiniz.

TANITIM:
KAPI FUARI’nın tanıtım çalışmaları ulusal ve uluslararası alanda sektörel fuarlara katılımla, sektörel – genel reklam ve haber çalışmaları ile desteklenerek gerçekleştirilmektedir. Bu sebeple firmanızın fuarda gerçekleştireceği her türlü çalışmayı info@demosfuar.com.tr adresine göndermeniz halinde, uygun görülen bilgiler fuar tanıtımı kapsamında basınla paylaşılacaktır.

KAYIT HİZMETİ:
KAPI FUARI’nın kayıtlı katılımcıları yaka kartlarıyla alana giriş yapabilir. Fuarın girişinde bulunacak kayıt alanında da kaydınızı yaptırarak giriş yapabilirsiniz. Ayrıca Online Kayıt bölümünden de bilgilerinizi doldurup, fuar alanında giriş kartlarınızı teslim alabilirsiniz.

DAVETİYELER:
Katılımcı firmaya istenilen adette fuar davetiyesi verilecektir. Firmanızın potansiyel ve aday müşterilerinize göndereceğiniz davetiyeler ile fuara katılım sağlayıp standınızda birçok iş görüşmesi gerçekleşmesini sağlayabilirsiniz.

FORMLAR:
Fuar öncesi ve esnasında ihtiyaç duyacağınız her hizmet için Demos Fuarcılık veya Çözüm Ortaklarına yazılı başvuruda bulunmanız gerekmektedir. Gereken tüm katılımcı başvuru formu, katalog giriş formu, vize formu, nakliye talep formu, hostes talep formu, temizlik talep formu, ek malzeme talep formu gibi belgelere Bilgi Formları sayfasından ulaşabilirsiniz.

STAND HİZMETLERİ:
Fuarda firmanızın kullanacağı standart ya da özel stant için gerekli olacak tüm destek ve ekstra malzeme kiralama konusunda yapmanız gerekenler stand ve özel stand hizmetleri bölümünde açıklanmıştır.

FUAR KATALOĞU:
Fuar Katalogu, Türkçe ve İngilizce olarak fuar yönetimi tarafından hazırlatılmaktadır. Fuar katılımcılarının iletişim bilgilerine alfabetik sıralama ile ücretsiz yer verilecek katalogda yer almak için Bilgi Formları tarafınıza ulaştırılacaktır. Katalog bilgi formunun doldurularak, Demos yetkililerine ulaştırılması gerekmektedir. Her firmaya iki adet ücretsiz katalog verilecektir. Arzu eden katılımcı firmalar, Fuar Kataloğuna özel ilan vererek daha çok hedef kitleye ulaşabilirler.

NAKLİYE VE GÜMRÜKLEME:
Fuar öncesi ve sonrasında katılımcı firmalarımızın ihtiyacı olacak nakliye ve gümrükleme hizmetlerini karşılayacak çözüm ortağımız ………………. olacaktır. Firmanın detayı bilgisine Çözüm Ortaklarımız sayfasından ulaşabilirsiniz.

KONAKLAMA:
Fuar süresince ziyaretçilerimizin konaklama ihtiyacı için hizmet verecek çözüm ortağımız olan seyahat acentemiz ………………… olacaktır. Firmanın detaylı bilgisine ve öneri konaklama listesine Çözüm Ortaklarımız sayfasından ulaşabilirsiniz.

ULAŞIM:
Dr. Mimar Kadir Topbaş Gösteri ve Sanat Merkezi Yeni Kapı Fuar Merkezi birçok ulaşım olanaklarına sahip bir konumdadır. Otomobil, metro, deniz otobüsü, tren veya uçak ile ulaşım gibi birçok alternatifi değerlendirebilirsiniz. Fuara nasıl ulaşacağınızı fuar alanına ulaşım bölümünden, ayrıca gerek duyacağınız hizmetler için çözüm ortağımız olan seyahat acentemizin bilgilerine Seyahat ve Konaklama bölümünden ulaşabilirsiniz.

TEMİZLİK:
Fuar alanında katılımcı firmaların temizlik talepleri firmamız tarafından karşılanacaktır. Temizlik talep kaydınızın yapılarak, hizmet verilmesi için Bilgi Formları bölümünden temizlik talep formunu doldurularak, Demos Ekibine ulaştırması gerekmektedir.

HABERLEŞME:
Fuar alanında kablosuz internet bağlantısı mevcuttur. Ayrıca talep halinde firmalara özel tahsis telefon bağlantısı edilebilmektedir.

STAND GÖREVLİSİ:
Katılımcı firmaların stantlarında görevlendirmek üzere talep edeceği hostes desteği, fuarın çözüm ortağı tarafından karşılanabilmektedir. Hizmet verilmesi için Bilgi Formları bölümünden hostes talep formunu doldurularak, firmaya ulaştırması gerekmektedir.

GÜVENLİK:
Fuar alanında 24 saat güvenlik hizmeti sağlanacaktır. Fuar alanına silahla giriş yapılamayacaktır. Talep halinde ücreti karşılığı stand için güvenlik hizmeti verilebilir.

SİGORTA:
Fuar alanının genel sigortası organizatör Demos Endüstri Fuarcılık tarafından yapılmaktadır. Stantların ve ürünlerin ayrı sigortası katılımcıların yükümlülüğündedir.

ÖZEL ETKİNLİK PLANLARI:
Fuar esnasında, fuar alanında firmanızın özel olarak düzenlemek istediği her türlü toplantı, konferans, panel, yemek, ödül töreni, basın toplantısı vs. gibi etkinlikler için Demos Ekibine önceden bilgi verilmesi zorunludur. Fuar esnasında planlanan tüm etkinlikler Etkinlik Takvimi’nde ve fuarın bültenlerinde duyurularak desteklenecektir. Ayrıca düzenlenecek etkinliğin organizasyonu için talep edilen destekler Demos Ekibi tarafından sağlanacaktır.

ÖZEL REKLAM HİZMETİ:
Katılımcı firmalarımızın reklam desteği için gerek fuar malzemelerinde gerekse fuar alanı çevresinde reklam verme imkanları bulunmaktadır. Detaylı bilgi için Sponsorluk ve Reklam bölümünü inceleyebilir, ekibimizden fiyat talebinde bulunabilirsiniz.

FOTOĞRAF VE VİDEO SERVİSİ:
Fuar alanında katılımcı firmaların fotoğraf ve video çekimleri için fuarın çözüm ortağı hizmet verebilmektedir. Talep kaydınızın yapılarak, hizmet verilmesi için Bilgi Formları bölümünden talep formunu doldurularak, Demos Ekibine ulaştırması gerekmektedir.

RESTAURANT VE KAFETERYA HİZMETİ:
Fuar esnasında katılımcılarımızın yiyecek – içecek ihtiyacını karşılayabileceği restaurant ve kafeterya, fuarın fuaye alanında yer almaktadır.

İLK YARDIM DESTEĞİ:
Fuar alanının önünde acil durumlar için bulundurulacak Ambulans ve sağlık görevlisi, katılımcı ve ziyaretçilerimizin hizmetinde olacaktır.